http://www.culturaenmovimiento.cl/mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=601
O ESCOLAR PREGUICEIRO
Di que non coa cabeza
pero di que si co corazón
di que si ao que quere
di non ao profesor
está de pé
interrógano
plantéxanlle todos os problemas
de súpeto escacha a rir a gargalladas
e borra todo
os números e as palabras
os datos e os nomes
as frases e as trampas
e sen coidarse da furia do mestre
nin dos chíos dos nenos prodixios
con xices de todas as cores
sobre o pizarrón do infortunio
debuxa o rostro da felicidade.
Jacques Prévert
Paroles (1945)
http://listen.grooveshark.com/s/La+Escuela+Del+Calor/FsAiy
NUBE QUE SE FORMOU COS EFLUVIOS XERADOS MENTALMENTE POLOS DESTINATARIOS DA PROBA
http://amarellesbravos.blogspot.com/2011/01/another-brick-in-wall.html
http://planocreativo.wordpress.com/2010/05/16/vemos-que-la-escuela-de-hoy-en-nuestra-cultura-hace-del-aprendizaje-una-cuestion-cuantitativa-%c2%bfse-le-da-demasiada-importancia-a-las-calificaciones/
NUBE QUE SE FORMOU COS EFLUVIOS XERADOS MENTALMENTE POLOS DESTINATARIOS DA PROBA
GATO: ui.......que fácil! Despois a ver como baixo. Xa me apañarei, hoxe estou inspirado.
ELEFANTE: Pobre árbore! Non sabe a que está a piques de caerlle enriba.
FOCA: Eu paso! Plas, plas, plas.
CANCIÑO QUE PARECE ESTAR DETRÁS DA FOCA: guau...guau...guau... a min como non me poña un chourizo no alto vaime fallar a motivación.
CARACOL: bis...bis...bis...Canto dura a proba? Pode un usar o tempo do recreo? Pódese vir pola tarde para rematala?
PEIXE: glub...glub...glub...marcho coa foca en canto ela entregue en branco, a este tío patínanlle os cigueñais!
MACACO: hi...hi...hi...chupao! E para isto mateime eu a estudar tanto? Que falta de imaxinación!
PARRULO: cua...cua...cua...Menos mal que conservo instintos salvaxes! Collendo carreiriña posiblemente o consiga. Como chegue arriba...emigro!
RA-SAPO-BATRACIO: uorc...uorc...uorc...probas a min! Profe, non entendo a proba, podíame facer unha demostración?
http://amarellesbravos.blogspot.com/2011/01/another-brick-in-wall.html
http://planocreativo.wordpress.com/2010/05/16/vemos-que-la-escuela-de-hoy-en-nuestra-cultura-hace-del-aprendizaje-una-cuestion-cuantitativa-%c2%bfse-le-da-demasiada-importancia-a-las-calificaciones/
6 comentarios:
Respuesta al comunicado del Norte desde el Sur:
Saludos Orola, en este enlace tienes la versión en italiano de Verso il nulla creatore:
http://anarchicipistoiesi.noblogs.org/gallery/4588/Verso_il_nulla_creatore.pdf
El placer es mio. :)
Gracias muchas. Eternamente agradecida. Seguimos en contacto.
Yo digo que gana el elefante.
PD: Por cierto he estado mirando tus enlaces y muchos -como el de nuestro blog o el de Anarquismo Individualista o la Ciudad Tecnicolor-, no funcionan.
¡Ten cuidado, quizá seas víctima de una conspiración extraterrestre y extragalaica!
Que me dices! Estás seguro? Pues a mi me van. No sereis vosotros los que estais siendo conspirados?
Que enlaces no van? Los de la quilla o los de estribor?
Esto hay que solucionarlo.
Fala Einstein: Calquera concepto que non se lle saiba facer entender a un neno de seis anos, é que non se comprende adecuadamente.
Publicar un comentario