25/02/11

O Rei galego dos Xíbaros

7 comentarios:

Khuai dixo...

¡Te equivocaste de usuario! Por cierto, aspfjajfajisjfasjfsafj92o2jn2+safopjfdsapjfasjdjdojdopsadada

Khuai dixo...

Porque me ha gustado mucho el documental.

Pupa Tattoo Art Gallery dixo...
Este comentario foi eliminado polo autor.
Mikel Caverna dixo...

Esta é a historia que máis me gusta.
pd: eu non son tan difícil de sorpresa.

angola dixo...

A min deixoume moi sorprendida esta historia, cando me enteirei hai uns anos. Pero tíñaa esquecida. Gracias a Mikel Caverna lembreina de novo. Grazas, Mikel.

Khuai, lamento ter confundido o emisor da entrada que comentei no voso caderno; ás veces esquezo que hai cadernos colectivos.Pedirei desculpas ao autor.
Neste caso, a usuaria fun eu; posiblemente tamén errada.
Traes unha estraña linguaxe, está en clave?

angola dixo...

"Maldita sea la exitosa dictadura del miedo, que nos obliga a creer que la realidad es intocable y que la solidaridad es una enfermedad mortal, porque el prójimo es siempre una amenaza y nunca una promesa"

Bendita sexa a resistente parroquia da temeridade, que nos permite crer que a realidade é mudable e que a solidariedade é unha benzón que nos dá vida, porque o próximo é sempre unha promesa e nunca unha ameaza

angola dixo...

Pobre de nós o día que esquezamos que algunha vez fomos inxenuos, pasaremos a formar parte da carne picada do mercado para hamburguesas.