07/10/10

Menhir 3

interferencias esenciais





O IMPERIO DO TACTO

1
As túas mans poñen  ás
nos meus brazos abolidos
os teus dedos tecen lirios
no meu prado muscular  

2
Na pel que estaba durmida
Un gato bota  a miañar
Sinto que me enche de vida
Este denso e lento inar

3
na miña atroz curvatura
na miña canseira antiga
estás a darlle lectura
a unha gamela perdida

4
Con ánimo claro e fero
Estás deseñando a flor
Que engalana o meu amor
Libre xa do seu veleno

5
O ritmo da rima é raro
O teu torso é convexo
Cóncavo o meu pensamento  
O meu corazón escravo

6
Os sons semellan doídos
latexando saudosos
Nas cunchas dos meus oídos
reverberan melodiosos

7
A luz que entra filtrada
Polas fírgoas do meu ser
Parece estar peneirada
na rosada do mencer

8
Se alguén por min preguntar
Dille que estou en prisión
Non me queira  amor ceibar
Do peso destes grillóns

9
Agora que o tempo é dado
De marcharmos vitoriosos
Deste encontro desexado
Biquémonos só cos ollos

10
Confiando xa no fado
Tímido e agarimoso
Do ir seguro e pausado
Ao noso encontro ditoso


Saraares


                                                               aloumiños-agarimos-caricias
                                                               acrílico e óleo sobre lenzo