23/04/11

sé humana, beibi

capuchina



un pouco de música?
                                                                  

 CANTIGUIÑA DE AMIGO

Aquestas noites tan longas
que deus fez en grave día
por mi, porque as non dormio,
e por que as non fazía

no tempo que meu amigo 
soía falar comigo?


Porque as deus fez tan grandes
non posso eu dormir, coitada!
e, de como son sobejas,
quiséram'outra vegada

ntempo que meu amigo 
soía falar comigo.


Porque as deus fez tan grandes
sen mesura desiguaaes
e as eu dormir non posso,
porque as non fez ataaes


ntempo que meu amigo 
soía falar comigo?

Xuián Bolseiro
séc. XIII

1 comentario:

angola dixo...

Esta cantiga non está escrita en castellano medieval, nin en portugués, está escrita en galegoportugués; o séc. XIII para nós non foi tenebroso nin escuro, é o séc. de ouro da lírica trovadoresca medieval galegoportuguesa, a 2ª máis importante de toda a Idade Media europea, despois da Occitana ou Provenzal.Nesta época Galiza e Portugal tiñan un único idioma, e ese idioma era común para a expresión lírica en toda a Península Ibérica. Volveremos compartir algo fermoso e non impositivo algún día?