26/03/11

ÁMAME SEN PIEDADE



procederei a rematar a faena canto antes; non te preocupes, despois xa non sentirás nada. Como xenial artista que son, será rápida a execución...


Ama sen control


si, ben...agarda. Debo antes facer recapitulación. Necesito convocar todas as miñas pantasmas. Prepararei como é debido a miña función.

Non poñas freo a ese motor


de acordo, pero un momento. Vai indo que eu xa vou, en canto acabe a miña representación.

Bótate na onda sen temor


ben...dígoche que xa vou. É que non sei nadar. Temo afogar!

Afogarás de amor...non de horror!


xa...xa, vale, vou dar unha volta en avión e xa volvo. Ao meu regreso dígoche cal é a miña decisión.

Ten que ser agora...que o tempo aínda non resucitou


ah, si, agarda...voume colgar do telón. Suicídome nun momento e xa volvo.

Cando veñas será tarde...


un momento...tes por aí un acomodador?

DIÁLOGOS SINISTROS EN DIFERIDO DE
SEIS A SEIS

entrada de cine para ver O gabinete do doutor Galigari

Ningún comentario: